הזמנת שף פרטי כסמל סטאטוס

יותר ויותר אנשים מזמינים שף פרטי הבייתה. בהתחלה כאירוע מיוחד ולאחר מכן אפילו לסתם ארוחת ערב רומנטית. למה ? כי להזמין שף פרטי זה לא רק עבור האוכל. לא מזמינים שירות כל כך יקר בשביל לשבוע, אלא בשביל להתפנק, בשביל להרגיש שאתה מלך, או לפחות בן של מלך.. אם הזמנתם שף פרטי לאירוע שלכם זה סמל סטאטוס לכך שאתם מרוויחים מספיק, ושאתם אניניי טעם והדר. אם אתם אוהבים להרגיש ולהיות אנינים ומושקעים, השקיעו בעצמכם עם הזמנת שף פרטי עד הבית, לאירוע רומנטי בבתיכם או חוויה קולינארית באירוע גדול.

לאחרונה אני שומע יותר ויותר אנשים הטוענים בפני כי הם הזמינו לאירוע שלהם שף פרטי, האמת כי הצלחתי לשמוע בקול שלהם מן הרגשת סיפוק, כאילו הם אמרו לעצמם, עשינו את זה, אנחנו נחשבים הצלחנו להזמין שף פרטי הביתה. אפשר לטעון טענות שונות לגבי מה שאני חש אך לדעתי הדעה הרווחת ביותר הינה כי יש אמת בדבר, שף פרטי זהו שם קוד לרמה הסוציו אקונומית בה אתם נמצאים. שף פרטי זהו סמל סטאטוס ממנו אי אפשר להתחמק. מה אני רוצה לומר. אני אסביר. אם בעבר על מנת שתהיה לך נחשבות בעולם המודרני באופן יחסי לשאר השכבות באוכלוסיה הייתה צריך לקנות פלאפון משוכלל, הרי שהיום לכל אחד ואחת יש פלאפון משוכלל, המחירים ירדו פלאים וכיום אין סמלים אילו יכולים להעיד על הסטאטוס שלך (שלא כמו שף פרטי).

וכן גם אותו הדבר בנושא של  רכבים, אם בעבר אף אחד לא יכול לקנות רכב חדש בגלל עלותו הגבוהה, הרי שהיום יש עסקאות טרייד אין וגם עסקאות ממון שמבטלות את  הפער בין המעמדות ולכן לא נותר לנו אלא לנסות סטאטוס אחר שהואשף פרטי. כמעט ואין לאף אחד היום את הכסף להזמין שף פרטי לאיזה אירוע שיהיה ולכן זה הפך להיות הסמל סטאטוס הבא, שף פרטי מסמל את היכולת של בעל המאה להראות את יוקרתו וגודלו. ובכך לחזק את המעמד שלו כמי שיש ביכולתו את הרכוש והמצבור הממוני על מנת להזמין שף עד הבית. אם אתם בכלל מתעניינים בתחום וביכולת שלכם להזמין שף פרטי כנראה שאתם כבר צעד אחד קדימה. אנשים רבים כלל לא יכלו אפילו לחשוב על הרעיון של הזמנת שפים פרטיים עד הבית.

אני מזמין את מי מכם שמעוניין ויש ביכולתו להתפנק, אפילו פעם בשנה עם שירות מהותי ומרגש של שף פרטי עד הבית לעשות זאת ולהרגיש לפחות פעם אחת את הרגשת המלוכה האופפת אותנו בשעה שאנו יושבים, צופים ונהנים ומישהו בעל ידע ויכולת עצומה עומד מולנו ומבשל רק לנו – ממש בני מלכים..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *